Polityka zwrotów

Klient w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktów ma prawo dokonania zwrotu zakupionego towaru i jest uprawniony do wymiany artykułu bądź zwrotu pieniędzy.

Zwracany produkt nie może być uszkodzony, powinien zostać odesłany na adres: CLARK MEDIA Ul strzałowa 11A/4 87-100 Toruń, wraz z oryginalnym opakowaniem oraz formularzem zwrotu dostępnym poniżej.

FORMULARZ-ZWROTU-WYMIANY-TOWARU-PL 2021

Jeśli od zakupu minęło 14 dni, niestety nie możemy zaoferować zwrotu lub wymiany.

Produkty otwarte - nie podlegają zwrotom. Produkty higieniczne do których są zaliczane majtki chłonne ustawowo są wyłączone z prawa do zwrotu. Prawo to nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Ze względów higienicznych i zdrowotnych nie przyjmujemy zwrotów produktów używanych / otwartych. Przymierzenie produktu wiąże się z kontaktem z narządami płciowymi. Możliwość zwrotów i dalszej odsprzedaży wiązałaby się z ryzykiem zdrowotnym dla innych Klientów, przeniesieniem wirusów i bakterii z jednego Klienta na innego. Prosimy o nie odsyłanie użytej bielizny. Każda taka przesłana do nas bielizna zostanie przez nas zniszczona i nie będzie możliwości zwrotu takiej przesyłki.

Clark nie pokrywa kosztów przesyłki zwrotnej i ponownej wysyłki zamówienia.

W przypadku zwrotu towaru, kupujący jest zobowiązany pokryć koszt wysyłki.

Aby otrzymać zwrot, Twój przedmiot musi być nieużywany i znajdować się w takim samym stanie, w jakim go otrzymałaś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Aby dokonać zwrotu, musisz przedstawić nam dowód zakupu.

W niektórych sytuacjach przyznawany jest tylko częściowy zwrot pieniędzy: (w stosownych przypadkach)

* Produkt z oczywistymi oznakami użytkowania.

* Każdy element, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub ma pewne brakujące części z przyczyn, które nie są spowodowane błędem z naszej strony.

* Każdy przedmiot zwracany później niż 14 dni po dostawie.

Jeśli produkt jest wadliwy i potrzebujesz jego wymiany, po prostu postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

  1. Zrób wyraźne nagranie wideo przedstawiające wadę
  2. Wyślij e-mail na adres kontakt@clarkk.pl z opisem wady i załączonym filmem.
  3. Po zatwierdzeniu, odeślij produkt zgodnie z instrukcjami wraz z całą zawartością, z którą został dostarczony.
  4. Wymiana produktu zostanie zrealizowana po otrzymaniu przez nas wadliwego produktu.


Zgłoszenia, które nie spełniają tych kryteriów, nie zostaną zatwierdzone do zwrotu.

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki w celu zwrotu produktu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.

Rozważ skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub zakup ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwracany produkt.