Polityka zwrotów

Klient w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktów ma prawo dokonania zwrotu zakupionego towaru i jest uprawniony do wymiany artykułu bądź zwrotu pieniędzy.

Zwracany produkt nie może być uszkodzony, powinien zostać odesłany na adres: CLARK UNDERWEAR Ul strzałowa 11A/4 87-100 Toruń, wraz z oryginalnym opakowaniem oraz formularzem zwrotu dostępnym poniżej.

FORMULARZ-ZWROTU-WYMIANY-TOWARU-PL 2022

Jeśli od zakupu minęło 14 dni, niestety nie możemy zaoferować zwrotu lub wymiany.

 

Uwaga! Kiedy nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy?

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Produkty higieniczne do których są zaliczane majtki chłonne ustawowo są wyłączone z prawa do zwrotu. Prawo to nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Ze względów higienicznych i zdrowotnych nie przyjmujemy zwrotów produktów używanych / otwartych. Przymierzenie produktu wiąże się z kontaktem z narządami płciowymi. Możliwość zwrotów i dalszej odsprzedaży wiązałaby się z ryzykiem zdrowotnym dla innych Klientów, przeniesieniem wirusów i bakterii z jednego Klienta na innego. Prosimy o nie odsyłanie użytej bielizny. Każda taka przesłana do nas bielizna zostanie przez nas zniszczona i nie będzie możliwości zwrotu takiej przesyłki.

Clark nie pokrywa kosztów przesyłki zwrotnej i ponownej wysyłki zamówienia.

W przypadku zwrotu towaru, kupujący jest zobowiązany pokryć koszt wysyłki.

Aby otrzymać zwrot, Twój przedmiot musi być nieużywany i znajdować się w takim samym stanie, w jakim go otrzymałaś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Aby dokonać zwrotu, musisz przedstawić nam dowód zakupu.

W niektórych sytuacjach przyznawany jest tylko częściowy zwrot pieniędzy: (w stosownych przypadkach)

* Produkt z oczywistymi oznakami użytkowania.

* Każdy element, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub ma pewne brakujące części z przyczyn, które nie są spowodowane błędem z naszej strony.

* Każdy przedmiot zwracany później niż 14 dni po dostawie.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy i w jakiej formie?

Należność za odesłany do nas towar zwrócimy niezwłocznie po otrzymaniu paczki zwrotnej, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.

Zwrot płatności w przypadku odstąpienia od umowy następuje przy użyciu takich samych sposobów płatności jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.

W celu usprawnienia procesu zwrotu należności za odesłany do nas towar bardzo prosimy o:

  • wskazanie w formularzu numeru konta na który mamy zwrócić należność – jeżeli zwrot ma być przekazany na Państwa rachunek bankowy,
  • w przypadku zwrotu przekazem pocztowym - w formularzu zwrotu prosimy o podanie adresu, na który mamy przekazać należność. Czas oczekiwania na dostarczenie gotówki w przypadku przekazu pocztowego wynosi około 5 dni roboczych od momentu jego nadania.

W przypadku rezygnacji z całości zamówienia, zwrotowi podlega cała wpłacona kwota. Z tym, że jeżeli klient wybrał w zamówieniu inny niż najtańszy możliwy sposób dostawy, zwrotowi podlega koszt przesyłki równy kosztowi najtańszej dostępnej formy dostawy.

 

 

Jeśli produkt jest wadliwy i potrzebujesz jego wymiany, po prostu postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

  1. Zrób wyraźne nagranie wideo przedstawiające wadę
  2. Wyślij e-mail na adres kontakt@clarkk.pl z opisem wady i załączonym filmem.
  3. Po zatwierdzeniu, odeślij produkt zgodnie z instrukcjami wraz z całą zawartością, z którą został dostarczony.
  4. Wymiana produktu zostanie zrealizowana po otrzymaniu przez nas wadliwego produktu.


Zgłoszenia, które nie spełniają tych kryteriów, nie zostaną zatwierdzone do zwrotu.

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki w celu zwrotu produktu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.

Rozważ skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub zakup ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwracany produkt.