Polityka zwrotów
Czy mogę wymienić majtki menstruacyjne CLARK?
Klient w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktów ma prawo dokonania zwrotu zakupionego towaru i jest uprawniony do wymiany artykułu bądź zwrotu pieniędzy. maksymalna ilość wymienianych majtek nie może być większa niż 2 sztuki przy zamówieniu 3 sztuk, Jeśli zamówiono 2 sztuki majtek CLARK, to jednych z nich nie można już wymienić. Wprowadzenie limitu jest podyktowane względami higienicznymi.
Zwracany produkt nie może być uszkodzony, powinien zostać odesłany na adres: CLARK UNDERWEAR, Ul strzałowa 11A/4 87-100 Toruń, wraz z oryginalnym opakowaniem oraz formularzem zwrotu dostępnym poniżej.
FORMULARZ-ZWROTU-WYMIANY-TOWARU
Jeśli od zakupu minęło 14 dni, niestety nie możemy zaoferować zwrotu lub wymiany.
ZWROT na podstawie art. 38 ust. 5 ustawy o prawach konsumenta.
Uwaga! Kiedy nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy?
Produkty higieniczne do których są zaliczane majtki chłonne ustawowo są wyłączone z prawa do zwrotu. Prawo to nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Reguluje to art. 38 punkt 5 ustawy o prawach konsumenta
Ze względów higienicznych i zdrowotnych nie przyjmujemy zwrotów produktów używanych / otwartych. Przymierzenie produktu wiąże się z kontaktem z narządami płciowymi. Możliwość zwrotów i dalszej odsprzedaży wiązałaby się z ryzykiem zdrowotnym dla innych Klientów, przeniesieniem wirusów i bakterii z jednego Klienta na innego. Prosimy o nie odsyłanie użytej bielizny. Każda taka przesłana do nas bielizna zostanie przez nas zniszczona i nie będzie możliwości zwrotu takiej przesyłki.
CLARK nie pokrywa kosztów przesyłki zwrotnej i ponownej wysyłki zamówienia.
W przypadku zwrotu towaru, kupujący jest zobowiązany pokryć koszt wysyłki.
Aby otrzymać zwrot, Twój przedmiot musi być nieużywany i znajdować się w takim samym stanie, w jakim go otrzymałaś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.
Aby dokonać zwrotu, musisz przedstawić nam dowód zakupu.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy i w jakiej formie?
Należność za odesłany do nas towar zwrócimy niezwłocznie po otrzymaniu paczki zwrotnej, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
Zwrot płatności w przypadku odstąpienia od umowy następuje przy użyciu takich samych sposobów płatności jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.
W celu usprawnienia procesu zwrotu należności za odesłany do nas towar bardzo prosimy o:
- wskazanie w formularzu numeru konta na który mamy zwrócić należność – jeżeli zwrot ma być przekazany na Państwa rachunek bankowy,
- w przypadku zwrotu przekazem pocztowym - w formularzu zwrotu prosimy o podanie adresu, na który mamy przekazać należność. Czas oczekiwania na dostarczenie gotówki w przypadku przekazu pocztowego wynosi około 5 dni roboczych od momentu jego nadania.
Jeśli produkt jest wadliwy i potrzebujesz jego wymiany, po prostu postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
- Zrób wyraźne nagranie wideo przedstawiające wadę
- Wyślij e-mail na adres kontakt@clarkk.pl z opisem wady i załączonym filmem.
- Po zatwierdzeniu, odeślij produkt zgodnie z instrukcjami wraz z całą zawartością, z którą został dostarczony.
- Wymiana produktu zostanie zrealizowana po otrzymaniu przez nas wadliwego produktu.
Zgłoszenia, które nie spełniają tych kryteriów, nie zostaną zatwierdzone do zwrotu.
Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki w celu zwrotu produktu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.
Rozważ skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub zakup ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwracany produkt.