Reklamacja

 

W przypadku reklamacji towarów zakupionych przez Konsumentów w sklepie internetowym prowadzonym przez CLARK MEDIA ul strzałowa 11a/4 87-100 Toruń (Sprzedawca) , obwiązuje następująca procedura reklamacji:

 

  1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć towar wolny od wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę prawną lub fizyczną (rękojmia). Towar przed wysłaniem do Klienta podlega sprawdzeniu pod kątem ewentualnych uszkodzeń na opakowaniu.
  2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Produktu, który to brak istnieje w chwili jego dostarczenia i jest ujawniony w ciągu dwóch (2) lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby, działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową, który ujawnił się przed upływem dwóch (2) lat od chwili dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Produktu lub charakterem braku zgodności Produktu z Umową.
  3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności Produktu z Umową. Do umów zobowiązujących do przeniesienia własności Towaru na Konsumenta, w tym w szczególności umów sprzedaży, umów dostawy oraz umów o dzieło będące Towarem, nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.), dotyczących rękojmi za wady.

  4. Sprzedawca nie udziela gwarancji na sprzedawane towary.
  5. Sprzedawca nie jest uczestnikiem kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt. 5 ustawy z 23.08.2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
  6. Reklamacje można zgłaszać listownie na adres podany powyżej. Do zgłoszenia należy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny, dostępny poniżej.
  7. Jednocześnie ze zgłoszeniem reklamacji należy przesłać zakupiony towar pod adres Sprzedawcy podany powyżej. Przesyłka powinna być dostarczona w sposób zabezpieczający przesyłany towar, zgodnie z zasadami opisanymi w podpunktach). Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek za pobraniem, lub przesyłek typu "paczkomat". W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty wymiany i naprawy rzeczy ponosi Sprzedawca.
  8. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Odpowiedź zostanie przesłana na adres wskazany w formularzu reklamacyjnym.
  9. W przypadku, gdy reklamacja okaże się uzasadniona, Sprzedawca obowiązany jest przyjąć od kupującego rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.
  10.  Jeżeli sprzedany Towar ma wady, wówczas Kupujący może składając reklamację:
    a) żądać usunięcia wady albo
    b) żądać wymiany produktu na produkt wolny od wad albo
    c) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo
    d) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (od umowy nie można odstąpić, o ile wada produktu jest nieistotna) 
  11.  Klient nie może odstąpić od umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.
  12. Zwracany produkt, zakupiony uprzednio u Sprzedawcy, powinien być:
    1. nieużywany
    2. czysty i pozbawiony zapachu
    3. zapakowany w usztywniony karton zabezpieczający produkt i jego opakowanie
  13. Do zwracanego produktu należy dołączyć:
    1. oryginał potwierdzenie zamówienie bądź faktury (dowód zakupu u Sprzedawcy)
    2. wypełniony formularz reklamacyjny
Liquid error (layout/theme line 1031): Could not find asset snippets/ecom_footer.liquid