Potrzebujesz pomocy?

FAQ & Kontakt

Częste pytania i odpowiedzi

Realizacja zamówienia trwa 48 godziny, dzięki czemu można je zmodyfikować i ewentualnie powiadomić nas na czas w przypadku błędu. Jeśli tak, prosimy o kontakt z naszym wsparciem technicznym pod następującym adresem: kontakt@clarkk.pl.

Wtedy otrzymasz swoje zamówienie w ciągu 3 dni.

Tak, absolutnie. Dostarczamy na cały świat.

Nasze biura znajdują się w Toruniu w Polsce.

Tak, automatycznie otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o numerze pocztowym, który możesz śledzić.

Jeśli po 3 dniach nie otrzymałeś tego numeru śledzenia przez e-mail, zapytaj nas o nie na kontat@clarkk.pl.

Niektóre modele majtek CLARK są małe ze względu na ich malezyjską produkcję.

W momencie składania zamówienia, nasze ekipy zajmą się wykonaniem Polskiego odpowiednika zgodnie z przewodnikiem rozmiarów podanym w opisie produktu, tak aby Twój rozmiar idealnie pasował.

Przykro nam to słyszeć. Po prostu wyślij nam zdjęcie uszkodzonego przedmiotu na adres e-mail: kontakt@clarkk.pl , a my wyślemy Ci podobny przedmiot zastępczy tak szybko, jak to możliwe.

Przepraszamy za spóźnienie. Czasami wysyłka może trwać dłużej niż przewidywano ze względu na odprawę celną lub obecne okoliczności. Możesz jednak w każdej chwili śledzić swoje zamówienie i zobaczyć, gdzie się ono znajduje. Jeśli nadal czujesz, że potrzebujesz pomocy w śledzeniu przesyłki lub chciałbyś o nią zapytać, skontaktuj się z nami przez e-mail na adres: Kontakt@clarkk.pl

Niestety nasza moc nie sięga tak daleko. Kurierzy rozwożą przesyłki według wcześniej ustalonego grafiku. Na szczęście większość z nich kontaktuje się telefonicznie, aby dostarczyć paczkę w dogodnym dla Ciebie czasie.

Tylko zamówienia złożone bezpośrednio na naszej stronie wpadają do galaktycznej bazy zamówień, skąd nasz zespół czerpie wszystkie niezbędne informacje dotyczące Waszych wymarzonych projektów. Wszystkie inne kanały komunikacji służą jedynie fachowej pomocy, której staramy się Wam udzielać tak szybko, jak to możliwe

Oferujemy 3 możliwe sposoby płatności za zamówienie: - Przelew na konto bankowe - KARTA - Przelewy24 ;

Jesteśmy sklepem internetowym i nie posiadamy punktu odbioru osobistego. Jednak możesz mieć pewność, że pracujemy ostro jak mróweczki. Zależy nam, aby produkt znalazł się u Ciebie jak najszybciej

Prosimy najpierw sprawdzić, czy odpowiedzi na Państwa pytania nie znajdują się w FAQ .Jeśli nie, nie wahaj się wysłać do nas e-maila za pomocą poniższego formularza, a my odpowiemy Ci jak najszybciej!

Clark Media

NIP: 8792694429

ul. Strzałowa 11a/4
87-100 Toruń
woj. kujawsko-pomorskie

Tel: 506 727 207
Mail: kontakt@clarkk.pl